  • Data: 2008-02-23 23:04:07
    Temat: Kradzież, oszustwo?
    Od: "Chopin" <s...@w...pEEl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zostałem oszukany w jednym z hipermarketów. Jednak obsługa sklepu poprostu
    mnie zignorowała. Zamierzam podjechać ponownie i załatwić reklamację szybko
    i sprawnie.

    Opis sytuacji:
    Robiliśmy z żoną duże zakupy w Realu.
    Jeden z towarów był sprzedawany w promocji jako dwu-pak (14,95zł). Przy
    skanowaniu w kasie czytnik odczytał etykietę opakowania zbiorczego oraz
    etykietę jednej z butelek wewnątrz foliowego opakowania zbiorczego. Ten kod
    był przekreślony czarnym pisakiem, ale mimo to został odczytany (9,99zł).
    Kasjerka to zauważyła i rzekomo wprowadziła korektę.

    Pakując zakupy żona sprawdziła paragon. Nie ma tam informacji o korekcie,
    mało tego widnieje tam pozycja 9,99zł na plus. Poszliśmy do punktu
    informacyjnego. Pani w Informacji powiedziała że ma dobrze w systemie, i nie
    będzie ręcznie sprawdzała wszystkich pozycji bo nie ma na to czasu (!!!).
    Faktem jest że na rachunku jest 99 pozycji (w tym jedna ta błędna). Ponieważ
    miałem mrożonki, musiałem jechać do domu.

    I teraz najlepsze.
    W domku usiadłem i podliczyłem rachunek na kalkulatorku. Aby uniknąć pomyłki
    ponownie przeliczyłem wprowadzając tym razem każdą pozycję do excela. Wynik
    miałem ten sam. Suma wszystkich pozycji wyniosła 357,52zł. Natomiast na
    rachunku widnieje kwota 368,50zł.
    Po odjęciu niesłusznie naliczonej kwoty 9.99zł powinieniem otrzymać
    347,53zł, czyli zostałem uszukany na 20,97zł (!!!).

    Czy w przypadku problemów z obsługą mogę wezwać Policję? W końcu zostałem
    oszukany (okradziony).
    Może powołać się na konkretne przepisy kk - jeśli tak to jakie?

    Pozdrawiam,

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"