  • Data: 2008-02-23 23:20:15
    Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
    Od: "Roki" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciachh...

    > Czy w przypadku problemów z obsługą mogę wezwać Policję? W końcu zostałem
    > oszukany (okradziony).
    > Może powołać się na konkretne przepisy kk - jeśli tak to jakie?

    Człowieku daj sobie trochę luzu. Jedź do Punktu Obsługi Klienta w tym
    markecie i oddadzą Ci kasę bez zająknięcia. Jeżeli ktoś w informacji nie
    będzie chciał tego zrobić to jak poprosisz kierownika napewno nie będzie
    problemów. Możesz dać im do zrozumienia, że nie jesteś zadowolony z tej
    sytuacji to może jakiś bon dostaniesz czy coś. Ale, żeby od razu na policję?