  • Data: 2008-02-24 00:30:43
    Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
    Od: "Chopin" <s...@w...pEEl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roki" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fpq9gg$102$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ciachh...

    > Człowieku daj sobie trochę luzu. Jedź do Punktu Obsługi Klienta w tym
    > markecie i oddadzą Ci kasę bez zająknięcia. Jeżeli ktoś w informacji nie
    > będzie chciał tego zrobić to jak poprosisz kierownika napewno nie będzie
    > problemów. Możesz dać im do zrozumienia, że nie jesteś zadowolony z tej
    > sytuacji to może jakiś bon dostaniesz czy coś. Ale, żeby od razu na
    > policję?
    Jakieś 3 miesiące temu, kasjerka nabiła podwójnie jeden artykuł. Zazwyczaj
    robimy duże zakupy i dopatrzyliśmy się 3 dni później. Pojechaliśmy po
    tygodniu, bo jakoś nie było czasu i nie po drodze.
    Nasze żądania zostały odrzucone, właśnie przez kierownika, bo niby za późno.
    Może miała rację, nie wiem. Tak czy owak sobie odpuściliśmy.
    Ale teraz to mocno przegięli.

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"