  • Data: 2008-05-09 12:38:12
    Temat: Jaka umowa najlepsza ....
    Od: "Ewelina" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich, mam nadzieję że ktoś mi pomoże lub jakoś doradzi.....

    Sprawa wygląda tak:
    wróciłam niedawno do polski po paroletnim pobycie za granicą w celach
    zarobkowych, po otworzeniu skrzynki na listy zobaczyłam pismo od fiskusa
    celem zapłacenia podatku czy coś w tym stylu, bo się wzbogaciłam strasznie
    będąc za granicą - 23tys. pln
    Teraz dostałam ciekawą oferte pracy w polsce, ale jakoś nie usmiecha mi się
    płacić fiskusowi (złodziejowi).

    Chciałabym się dowiedziec jaka umowa, czy też jaka forma umowy o pracę
    byłaby dla mnie najkorzystniejsza, bo z tego co się dowiedziałam komornik
    moze mi zająć ponad połowę wynagrodzenia, a wtedy zostanie mi na życie
    600pln, więc moja praca wtedy mija się z celem.

    Proszę doradzie mi jaką umowę mam podpisać, w jakiej formie, aby nie płacić
    wogle lub jak coś to jakieś grosze....