  • Data: 2008-05-09 14:51:34
    Temat: Re: Jaka umowa najlepsza ....
    Od: "Ewelina" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Acha, czyli fiskus jest złodziejem, a Ty próbujesz się uchronić przed
    > kradzieżą, tak?
    >
    > Nie kurwa! To TY jesteś złodziejką! Okradasz swój kraj, oraz jego
    obywateli!

    > A pomyślałaś może, że to z podatków są robione np. drogi? Służba zdrowia
    > (jaka jest, taka jest, ale jest)? Szkoły? Itd.
    >
    > Uświadom sobie jedno: to TY jesteś złodziejką, a nie fiskus.

    A POMYŚL IDIOTO CO TEN KRAJ DAŁ MI PRZED WYJAZDEM !!! MARNĄ PRACE ZA
    1000PLN, PARO MIESIECZNE KOLEJKI DO LEKARZA, DZIURAWE DROGI, itp.

    WYJECHAŁAM PO TO ABY ZAROBIĆ, NIE UKRADŁAM TYCH PIENIĘDZY W HOLANDII ANI
    NIKT MI ICH TAM NIE DAŁ, TYLKO CIĘŻKO NA NIE PRACOWAŁAM, A W ZŁODZIEJSKIM
    KRAJU JAKIM JEST POLSKA DO KTÓREGO WRÓCIŁAM BO MYSLAŁAM ŻE COŚ SIĘ
    ZMIENIŁO.... JAKIŚ URZĘDAS WYCIĄGA ŁAPE PO MOJE PIENIĄDZE !!!

    JESLI TOBIE ODPOWIADA PRACA ZA 1000PLN TO SOBIE PRACUJ.
    MOZE POPROSTU JESTEŚ MAŁO AMBITNY I OWE 1000 STACZA CI DO PIERWSZEGO I
    JESZCZE SOBIE ODKŁADASZ NA MIESZKANIE

    ŻYCZE POWODZENIA Any User .....