  • Data: 2008-05-09 14:23:57
    Temat: Re: Jaka umowa najlepsza ....
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawa wygląda tak:
    > wróciłam niedawno do polski po paroletnim pobycie za granicą w celach
    > zarobkowych, po otworzeniu skrzynki na listy zobaczyłam pismo od fiskusa
    > celem zapłacenia podatku czy coś w tym stylu, bo się wzbogaciłam strasznie
    > będąc za granicą - 23tys. pln
    > Teraz dostałam ciekawą oferte pracy w polsce, ale jakoś nie usmiecha mi się
    > płacić fiskusowi (złodziejowi).
    >
    > Chciałabym się dowiedziec jaka umowa, czy też jaka forma umowy o pracę
    > byłaby dla mnie najkorzystniejsza, bo z tego co się dowiedziałam komornik
> [...]

    Acha, czyli fiskus jest złodziejem, a Ty próbujesz się uchronić przed
    kradzieżą, tak?

    Nie kurwa! To TY jesteś złodziejką! Okradasz swój kraj, oraz jego obywateli!

    A pomyślałaś może, że to z podatków są robione np. drogi? Służba zdrowia
    (jaka jest, taka jest, ale jest)? Szkoły? Itd.

    Uświadom sobie jedno: to TY jesteś złodziejką, a nie fiskus.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com