  • Data: 2008-05-10 06:45:49
    Temat: Re: Jaka umowa najlepsza ....
    Od: "Ewelina" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    znalazł się inteligencik.....
    ostatnio w telewizji mówili że unia dotuje polskę dając ogromne pieniądze na
    drogi, mosty itp...
    a teraz te pieniądze mogą przepaść bo nie potrafimy ich sensownie
    wykorzystać,
    więc kolego, mówiąc wulgarnie: nie pierdol....
    skąd urzednicy mają takie budynki ? (zus-y, urzędy skarbowe, itp), nie
    mówiąc już o paro tysięcznych pensjach
    bo polska umie tylko wyciągać łape po czyjeś pieniąde, zamiast inwestować
    np: w drogi, to inwestuje w fotoradary, aby mieć na pensje i podwyrzki dla
    swoich urzędasów
    przez rok czasu wybudowano w polsce 12km autostrady.... śmiech na sali

    i aprpos narkotyków w holadnii, to są one legalne i nie trzeba ich
    sprzedawać bo mozna sobie poprostu kupić w kiosku
    i jeżeli nie masz nic sensownego do powiedzenia mały człowieczku z
    kompleksami to proponuje abyś swoje uwagi zachował dla siebie

    > Wykształcenie, chodź w twoim wypadku można wątpić.
    >
    > MARNĄ PRACE ZA
    >
    > Pewnie posiadasz jakąś wiedzę, ale mało cenną.
    >
    > PARO MIESIECZNE KOLEJKI DO LEKARZA, DZIURAWE DROGI, itp.
    >
    > Zastanów się dlaczego. Przecież nie płacąc podatków skąd państwo ma wziąć
    > pieniądze dla lekarzy - łapówkarzy i na nowe drogi?

    ZŁODZIEJSKIM