eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancjeGwarancje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!newsfee
    d.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jacek" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancje
    Date: Fri, 24 Jan 2003 22:29:08 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <b0sb4k$rnj$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa101.wloclawek.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1043443673 28403 213.76.94.101 (24 Jan 2003 21:27:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jan 2003 21:27:53 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:127230
    [ ukryj nagłówki ]

    Klient oddajac sprzet do naprawy , oczekuje, iz bedzie on naprawiony w ciagu
    14 dni.
    Hurtownia jednak otrzymuje wadliwy towar dzien pozniej, czasem musi wyslac
    go do producenta i nierzadko trwa to ponad 3 tygodnie. Oczywiscie wszystko
    skupia sie na niewinnym sprzedawcy.
    Jak wygladaja zobowiazania gwarancyjne hurtowni wobec swoich klientow
    (sprzedawcow sprzetu komputerowego) ?

    Pozdrawiam
    Jacek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1