eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancjeGwarancje
  • Data: 2003-01-24 21:29:08
    Temat: Gwarancje
    Od: "Jacek" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Klient oddajac sprzet do naprawy , oczekuje, iz bedzie on naprawiony w ciagu
    14 dni.
    Hurtownia jednak otrzymuje wadliwy towar dzien pozniej, czasem musi wyslac
    go do producenta i nierzadko trwa to ponad 3 tygodnie. Oczywiscie wszystko
    skupia sie na niewinnym sprzedawcy.
    Jak wygladaja zobowiazania gwarancyjne hurtowni wobec swoich klientow
    (sprzedawcow sprzetu komputerowego) ?

    Pozdrawiam
    Jacek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1