eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancje › Re: Gwarancje
  • Data: 2003-01-24 23:32:31
    Temat: Re: Gwarancje
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek napisa_(a):
    >
    > Klient oddajac sprzet do naprawy , oczekuje, iz bedzie on naprawiony w ciagu
    > 14 dni.
    > Hurtownia jednak otrzymuje wadliwy towar dzien pozniej, czasem musi wyslac
    > go do producenta i nierzadko trwa to ponad 3 tygodnie. Oczywiscie wszystko
    > skupia sie na niewinnym sprzedawcy.
    > Jak wygladaja zobowiazania gwarancyjne hurtowni wobec swoich klientow
    > (sprzedawcow sprzetu komputerowego) ?

    Są takie jaka jest umowa między sprzedawcą a hurtownią będąca podstawą
    przekazywania sprzętu do naprawy do hurtowni. Możliwa jest też rękojmia
    - art. 556-576 kc, ale należy zwrócić uwagę na art.558 przewidujący
    możliwość jej wyłączenia. W nowej ustawie o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej przewidziane jest odszkodowanie, którego może
    dochodzić sprzedawca, który odpowiadał wobec konsumenta od
    któregokolwiek ze wcześniejszych z ogniw łańcuszka sprzedaży (art.12),
    pół roku przedawnienia.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1