eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja, a niezgodność z umową › Gwarancja, a niezgodność z umową
  • Data: 2007-01-29 23:55:32
    Temat: Gwarancja, a niezgodność z umową
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    mam problem z klientem, który oddał sprzęt do naprawy z tytułu
    gwarancji.
    Sprzęt został naprawiony w terminie jednak klient odmówił odebrania
    sprzętu z naprawy gwarancyjnej twierdząc, że niedługo kończy się
    gwarancja, sprzęt się znów zepsuje i zostanie "na lodzie".
    Sytuacja z początku listopada 2006.
    13 listopada dostałem pismo o tym, że klient żąda wymiany sprzętu na
    nowy wolny od wad z tytułu niezgodności z umową...

    W sumie wszystko byłoby ok dla mnie, gdyby nie to, że nie dostał On
    odpowiedzi w ciągu 14 dni, a późniejszym terminie. Czyli zgodnie z
    (art. 8 ust. 3). "przyznałem racje" klienowi i uznałem jego roszczenia
    za uzasadnione, ale... właśnie
    1. Czy jeśli klient nie odebrał sprzętu z naprawy gwarancyjnej, to ma
    prawo zmienić tryb na "niezgodność z umową" bez mojej oficjalnej
    zgody?
    2. Czy jeśli klient wysłał ponownie pismo, z zapisem "w związku z
    brakiem odpowidzi na pismo z dnia... oczekuję na odpowiedź do dnia ...
    pisemnie lub telefonicznie" i taką odpowiedź dostał, to automatycznie
    poprzedni brak odpowiedzi jest nieważny??

    Sprawa dotyczy notbooka na niemałe pieniądze i mam wrażenie, że osoba
    ta stara się wykorzystać sytuacje i to, ze nie dostała odp. w ciągu
    14dni ;/

    Pozdrawiam i proszę o pomoc,
    Paweł 'MonteR'

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1