eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja, a niezgodność z umową › Re: Gwarancja, a niezgodność z umową
  • Data: 2007-01-30 00:08:44
    Temat: Re: Gwarancja, a niezgodność z umową
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1170114931.986438.25920@a75g2000cwd.googlegroup
    s.com...

    Moim zdaniem z tytułu niezgodności towaru z umową można reklamować tylko nie
    działające urządzenie. Jak rozumiem w chwili złożenia tej reklamacji urządzenie
    działało. A więc upierał bym się, że to nie było zgłoszenie reklamacyjne w
    rozumieniu przepisu, a więc nie biegnie termin 14-to dniowy, a jakieś tam
    oświadczenie woli klienta o zmianie jego poglądu na złożoną reklamację.

    Jak klient może reklamować sprawne urządzenie, którego w dodatku nie ma. Powołał
    bym się w odpowiedzi art. 5 kc, podnosząc, że społeczno-gospodarczym
    przeznaczeniem prawa do reklamowania niezgodnego z umową produktu jest
    dochodzenie roszczeń z tytułu niesprawnego urządzenia, zaś w chwili złożenia
    reklamacji urządzenie było sprawne. Poza tym pismo klienta nie jest zgłoszeniem
    reklamacyjnym (bez względu na jego tytuł), bowiem nie taki jest jego charakter.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1