eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja, a niezgodność z umową › Re: Gwarancja, a niezgodność z umową
  • Data: 2007-02-06 23:07:49
    Temat: Re: Gwarancja, a niezgodność z umową
    Od: Tomek <h...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    m...@o...pl wrote:
    > On 30 Sty, 17:16, akala <a...@a...com> wrote:
    >> zamień się rolami z tym "natrętem" a zrozumiesz wtedy wszystko
    >> akala
    >
    > Hmm... natręt?? nigdzie tak nie powiedziałem o tym Kliencie...
    > Proszę mi wierzyć, że były próby polubownego załatwienia sprawy.
    > oferowana była dodatkowa roczna gwarancja, notebook o porównywalnych
    > lub lepszych parametrach, natomiast klient nadal pozostaje przy
    > stanowisku zwrotu pieniędzy lub nowego notebooka w cenie zakupu
    > przedmiotu reklamowanego + koszta kredytu...
    >
    > podkreślam, że nie twierdzę, że klient jest natrętem, tylko lekko
    > nadużywa przysługujących Mu praw, ale tak jak pisałem wcześniej, to
    > jest tylko moja opinia.

    Zapewniam Cię, że radca prawny wcale nie poszedł na łatwiznę, tylko
    chciał uniknąć nieprzyjemności. Skoro zawaliliście 14-dniowy termin,
    automatycznie uznaliście gwarancję. Klient wygląda na zorientowanego
    w swoich prawach, więc gdyby nie doczekał się załatwienia sprawy
    zgłosiłby się do sądu, gdzie w trybie natychmiastowym (czysta
    formalność) zapadłby nakaz zwrotu pieniędzy lub wymiany.

    A zresztą - jeśli prowadzisz biznes musisz liczyć się z ryzykiem ;-)

    pozdrowienia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1