eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja, a niezgodność z umową › Gwarancja, a niezgodność z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newspeer2.de.tel
    ia.net!newspeer3.de.telia.net!de.telia.net!news.germany.com!postnews.google.com
    !a75g2000cwd.googlegroups.com!not-for-mail
    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja, a niezgodność z umową
    Date: 29 Jan 2007 15:55:32 -0800
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 33
    Message-ID: <1...@a...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 81.168.171.159
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1170114939 18286 127.0.0.1 (29 Jan 2007 23:55:39 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Jan 2007 23:55:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a75g2000cwd.googlegroups.com; posting-host=81.168.171.159;
    posting-account=PscpJg0AAACADcCrnBOZrZK4NV5xnpcf
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:442988
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    mam problem z klientem, który oddał sprzęt do naprawy z tytułu
    gwarancji.
    Sprzęt został naprawiony w terminie jednak klient odmówił odebrania
    sprzętu z naprawy gwarancyjnej twierdząc, że niedługo kończy się
    gwarancja, sprzęt się znów zepsuje i zostanie "na lodzie".
    Sytuacja z początku listopada 2006.
    13 listopada dostałem pismo o tym, że klient żąda wymiany sprzętu na
    nowy wolny od wad z tytułu niezgodności z umową...

    W sumie wszystko byłoby ok dla mnie, gdyby nie to, że nie dostał On
    odpowiedzi w ciągu 14 dni, a późniejszym terminie. Czyli zgodnie z
    (art. 8 ust. 3). "przyznałem racje" klienowi i uznałem jego roszczenia
    za uzasadnione, ale... właśnie
    1. Czy jeśli klient nie odebrał sprzętu z naprawy gwarancyjnej, to ma
    prawo zmienić tryb na "niezgodność z umową" bez mojej oficjalnej
    zgody?
    2. Czy jeśli klient wysłał ponownie pismo, z zapisem "w związku z
    brakiem odpowidzi na pismo z dnia... oczekuję na odpowiedź do dnia ...
    pisemnie lub telefonicznie" i taką odpowiedź dostał, to automatycznie
    poprzedni brak odpowiedzi jest nieważny??

    Sprawa dotyczy notbooka na niemałe pieniądze i mam wrażenie, że osoba
    ta stara się wykorzystać sytuacje i to, ze nie dostała odp. w ciągu
    14dni ;/

    Pozdrawiam i proszę o pomoc,
    Paweł 'MonteR'

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1