eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja, a niezgodność z umową › Re: Gwarancja, a niezgodność z umową
  • Data: 2007-01-30 07:17:29
    Temat: Re: Gwarancja, a niezgodność z umową
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    zapomniałem dopisać, ale to chyba niewiele zmieni...

    a więc tak, notebook miał 12 miesięcy gwarancji... w tym czasie
    została wymieniona płyta główna, na którą ponownie klient dostał 12
    miesięcy gwarancji...
    Cały notebook był już po gwarancji, gdy owa nieszczęsna płyta główna
    uległa uszkodzeniu ponownie...
    Notek poszedł do serwisu, gdzie płyta została naprawiona, a klient
    odmówił przyjęcia towaru z serwisu.

    Co do potwierdzenia, jest taki problem że... nie ma tego na piśmie, co
    do drogi telefonicznej, też nie jestem pewien ;/ to bylo początkiem
    listopada.

    Ustnie został na 100% poinformowany, ale świadków poza mną, kolegą z
    pracy i ową osobą - brak ;/




    >> Sprawa dotyczy notbooka na niemałe pieniądze i mam wrażenie, że osoba
    >> ta stara się wykorzystać sytuacje i to, ze nie dostała odp. w ciągu
    >> 14dni ;/
    >
    > I słusznie prawdę mówiąc. Po to ten termin jest aby konsument nie czekał w
    > nieskończonośc aż sprzedawca raczy mu odpowiedzieć.

    Problem polega na wejściu w pół-prywatne stostunki z tą osobą i
    załatwianiu części spraw ustnie ;/

    Jeśli to co napisałem powyżej odnośnie gwarncji, ma jakieś znacznie,
    prosiłbym o odpowiedź ;-)

    Chociaż mimo wszystko uważam, że skończy się na nowym notebooku dla
    klienta :(

    Pozdrawiam,
    MonteR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1