    From: "Axoneq" <a...@n...mail>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Fałszerstwo biletów komunikacji miejskiej.
    Date: Thu, 9 Nov 2006 13:21:30 +0100

    Witam! Proszę mi odpowiedzieć na następujące pytanie. Miałem ostatnio
    przypadek, że kontrola autobusowa zarzuciła pasażerowi fałszerstwo biletu i
    groziła sprawą sądową. Poszło o to, że nadruk tuszowy skasowanego biletu
    jednorazowego został niezbyt elegancko starty, co było widać pod światło i
    pasażer drugi raz jechał na tym bilecie. Czy to podchodzi pod fałszerstwo?
    Osobiście wydaje mi się, że to jest "wielokrotna jazda na tym samym bilecie"
    czy tusz poprzedniego skasowania jest widoczny, czy starty. Tak samo chyba
    byłoby, gdyby ktoś po prostu "chamsko" zamalował poprzedni nadruk
    flamastrem. :) Czy dobrze myślę? Fałszerstwo to raczej masowy druk
    fałszywych biletów?