  • Data: 2006-11-09 22:02:04
    Temat: Re: Fałszerstwo biletów komunikacji miejskiej.
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Axoneq wrote:
    > pasażer drugi raz jechał na tym bilecie. [...]
    > Osobiście wydaje mi się, że to jest "wielokrotna jazda na tym samym bilecie"

    No oczywiście, że to jest skoro jechał na tym samym bilecie, to jechał
    na tym samym bilecie, to chyba jasne? Problem w tym, że z takiego
    nazwania rzeczy nic nie wynika, bo takiego pojęcia w prawie nie ma. Są
    lepsze określenia, mające swoje odzwierciedlenie w kodeksie karnym.

    > Fałszerstwo to raczej masowy druk fałszywych biletów?

    Nie tylko, także jednorazowe wydrukowanie jednego fałszywego biletu.