  • Data: 2006-11-09 12:44:40
    Temat: Re: Fałszerstwo biletów komunikacji miejskiej.
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do kwalifikacji fałszerstwa, to miałbym opory, ale oszustwo, to będzie
    > bezsprzecznie.

    mi sie raz zdazylo ze skasowany bilet na kolejka SKM w trojmiescie wlozylem
    do kieszeni a wracajac wyjalem z kieszeni pierwszy bilet sprawdzilem czy to
    nie ten skasowany i skasowalem ponownie, kasowniki byly w przejsciu
    podziemnym wiec nie widzialem ze skasowalem drugi raz ten sam bilet (w
    poprzednik kasowniku w ogole nie bylo tuszu, nie bylo nadruku a tylko
    odgniecione cyfry, ale za to widoczne przy pelnym swietle). Zauwazyl to
    kanar i pomimo ze sam powiedzial ze by nie zauwazyl nie przygladajac sie
    specjalnie ze bilet jest 2x skasowany ale uparl sie i mnie spisal.
    Ja czujac sie niewinny (bo nie zrobilem tego specjalnie) nie zaplacilem,
    bylo to jakies 6 lat temu i nikt mnie o nic nie scigal.