  • Data: 2007-07-27 13:32:15
    Temat: Biuro nieruchawości i umowa na obejrzenie nieruchomości :-)
    Od: "sotb" <s...@n...netu> szukaj wiadomości tego autora

    Cze,

    Wczora to się uśmiałem. Dowiedziałem się, że aby obejrzeć nieruchomość
    przeznaczoną do sprzedaży Biuro Nieruchomości żąda od ewentualnego klienta
    podpisania umowy. Jeśli podadzą mu namiary i się nieruchomość spodoba to
    klient nie będzie mógł jej kupić bezpośrednio od właściciela nieruchomości.
    Jest to zgodne z prawem? Czy taki klient może się wymigać od takiej umowy?

    SOTB