eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBiuro nieruchawości i umowa na obejrzenie nieruchomości :-) › Re: Biuro nieruchawości i umowa na obejrzenie nieruchomości :-)
  • Data: 2007-07-27 20:42:53
    Temat: Re: Biuro nieruchawości i umowa na obejrzenie nieruchomości :-)
    Od: "Deni" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tylko mam wątpliwość co do skuteczności zapisu o tym, że nikt z moich
    > bliskich tego mieszkania nie kupi. Przecież ja nie mogę odpowiadać za
    > moich
    > bliskich. Jak chcą, to kupią, a ja dokumentnie nic na ten temat nie
    > poradzę.

    Istotnie taki zapis moze byc nieskuteczny, bo przeciez to super lans w
    towarzystwie powiedziec, ze sie wykrecilo posrednika, okazalo sie
    sprytniejszym i ominelo sie jego wynagrodzenie.
    Jak ktos ma uczciwe zamiary to na taki zapis w ogole nie zwroci uwagi lub
    uzna, ze jest on normalny. Jesli ktos chce oszukac, to mu nawet taki zapis
    nie przeszkodzi.

    Pozdrawiam
    Deni