eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBiuro nieruchawości i umowa na obejrzenie nieruchomości :-) › Re: Biuro nieruchawości i umowa na obejrzenie nieruchomości :-)
  • Data: 2007-07-31 18:01:52
    Temat: Re: Biuro nieruchawości i umowa na obejrzenie nieruchomości :-)
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Deni pisze:
    > A ja bym to raczej nazwala uczciwoscia.
    > Uczciwie wobec posrednika, byloby skierowania ciotki do tegoz samego
    > posrednika w celu ogladniecia mieszkania przez ciotke.

    Uczciwe? Myślisz o zatajeniu wszelkich szczegółów umożliwiających
    identyfikację oferty? Można takie rzeczy zastrzec w umowie. I wtedy
    nawet pociągu by taki klient sobie nie poopowiadał.

    > Posrednik zbieral baze ofert, reklamowal je, prezentowal potencjalnym
    > kupujacym i za swoja prace nie dostal wynagrodzenia, bo go "ciotki"
    > wykiwaly. Ale ogol uwaza, ze to on jest nieuczciwym zdzierca.

    Nie twierdzę, że wartość oferowanej nieruchomości nie ma wpływu na
    środki poświęcone przez pośrednika, jednak czy wprost proporcjonalne?
    Uczciwość w tym biznesie to sprawa poboczna. Gdyż
    > Nikt nikogo nie zmusza do korzystania z uslug posrednikow.

    Pozostaje wciąż problem wpływu strony umowy na osoby trzecie i jego
    odpowiedzialność za poczynania tychże.

    --
    pozdro
    poreba