eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBiuro nieruchawości i umowa na obejrzenie nieruchomości :-) › Re: Biuro nieruchawości i umowa na obejrzenie nieruchomości :-)
  • Data: 2007-07-27 23:42:19
    Temat: Re: Biuro nieruchawości i umowa na obejrzenie nieruchomości :-)
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Deni pisze:

    > Istotnie taki zapis moze byc nieskuteczny, bo przeciez to super lans w
    > towarzystwie powiedziec, ze sie wykrecilo posrednika, okazalo sie
    > sprytniejszym i ominelo sie jego wynagrodzenie.
    Jak to punkt widzenia zależy od punktu zatrudnienia.
    Sytuacja:" Ciotka, oglądałem dziś mieszkanko, trzy pokoje...
    ... ale się nie zdecydowałem bo kuchnia od południa. Od południa
    powiadasz? A gdzie, bo ja od miesięcy szukam takiego z kuchnią od
    południa" jest oczywiście nierealana i wydumana a biura nieruchomości to
    krwawym potem wypracowywują prowizję od _wartości_ transakcji.

    Samotnik słusznie zauważa problem występujący również
    w niektórych umowach o zakazie konkurencji, gdzie
    nadgorliwi pracodawcy wpisują również zakaz prowadzenia
    określonej działalności dla najbliższych krewnych.

    --
    pozdro
    poreba