  • Data: 2005-02-04 10:22:59
    Temat: Alimenty na byłą żonę !!
    Od: "kubuś" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam bardzo serdecznie. Jestem pierwszy raz na tej grupie i mam
    nadzieje, ze mi pomozecie.
    Otoz, moj ojczym kilkanscie lat temu rozwiodl sie ze swoja zona, nie miemli
    dzieci z tego zwiazku. Kazde z nich poszlo w swoja strone. Jakies 4 - 5 lat
    temu, byla zona przypomniala sobie i ojczym dostal pisemko, ze ma stawic
    sie do sadu. Tam dowiedzial sie, ze jego byla zona, nie ma pracy, syn jej
    ( z poprzedniego malzenstwa) tez nie pracuje, i przymieraja glodem.
    Wystapila o alimenty. Dodam, ze w tym czasie, ojczym moj byl juz mezem mojej
    mamy, mial mnie i moja siostre na utrzymaniu i ful innych wydatkow. Mowil to
    w sadzie, ze jak mu jeszcze obetna z wyplaty, na alimenty, na swoja byla
    zone, no to jak sobie rade damy. Sad na to, ze my (czyli ja i moja siostra)
    nie jestesmy jego dziecmi, wiec on nie ma obowiazku lozenia na nas, ot,
    powietrzem oddychac i powietrze jesc :). W tym czasie sporo sie zmienilo,
    alimenty oczywiscie nadal placi, mial bardzo powana operacje na serce, co
    zdyskwalifikowalo go w pracy zawodowej, i obecenie jest od 2 miesiecy na
    recie.
    I tu pytanie:
    1. Czy to ze jest na rencie, i ma teraz mniej pieniazkow niz z wyplaty, to
    nadal musi placic te alimenty?
    2. Dowiedzielismy sie, ze ta byla zona, jakas prace dorywcza ma, tylko ze na
    czarno, i tu nie wiadomo jak sie kurcze wykrecic z tych alimentow.
    3. I co trzeba zlozyc w sadzie (jakie dokumenty) i przede wszystkim, to
    najwazniejsze, czy moj ojczym ma jakies szanse na to, aby sie uwolnic od tej
    kobiety i alimentow? Zeby nie okazalo sie, ze z gory ta sprawa sie nie
    powiedzie. Bo to strasznie zle wplywa na jego zdrowie - juz nie chcialam sie
    rozpisywac o wszystkim, ale na sprawie to powymyslala takie okropienstwa, ze
    az glowa boli.

    Bardzo prosze o pomoc, troche dlugi ten post, ale mam nadzieje, ze to
    zrozumiecie.
    Pozdrawiam
    Iza