  • Data: 2005-02-04 20:04:08
    Temat: Re: Alimenty na byłą żonę !!
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cu0jk0$ho9$1@news.onet.pl Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> pisze:

    > Nie wiem. A od czego jest ubezpieczenie (ZUS i inne)?
    Ta renta 500 zł to właśnie z ZUS przecież.

    > Poza tym w tym poscie rozwazamy kwestie placenia alimentow na osobe
    > zdolna do pracy (a ze pracy nie ma to juz nie jest wina ex malzonka i z
    > jakiej racji on ma za to placic?).
    Cytuję Twoją wypowiedź:
    <cit>
    Takie czegos jak alimenty na malzonka imo w ogole nie powinno byc. Bo z
    jakiej racji ?
    </cit>
    Tak więc Ty nie rozważałeś kwestii alimentów dla osoby zdolnej do pracy
    tylko dla każdej. Piszesz: "w ogóle nie powinno być" - czyli w żadnym
    wypadku, i taki jest sens Twojej wypowiedzi.

    > Akurat ja nie widze ZADNEGO uzasadnienia przepisow, ktore zobowiazuja do
    > placenia alimentow na bylego malzonka.
    I wcale nie musisz. Ja mam trochę inne stanowisko. Czy mógłbym przy nim
    pozostać?

    Wychodzę z założenia, że dyskusja (a to jest grupa dyskusyjna) służy
    wymianie poglądów. Właśnie - wymianie, zatem niekoniecznie musi prowadzić do
    ich zbliżenia (co jest pożądane w przypadku np. negocjacji). Po prostu
    różnimy się poglądami na pewną sprawę, OK?

    Jotte