  • Data: 2003-01-08 14:36:24
    Temat: 4 dni
    Od: "Jesus" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam pytanko odnośnie nowej ustawy:
    jest ponoć możliwość poinformowania pracodawcy o niemożliwości przyjścia do
    pracy, 4 razy w roku. Dni zostaną nam odebrane z urlopu oczywiście. Moje
    pytanie jest takie czy zawsze mogę zadzowonić? bo przecież 2 stycznia czy 2
    maja czy w inny dzien około świąteczny wszyscy będą chcieli tak zrobić, a co
    gdy pracuję w firmie która musi pracować 24 h na dobę przez cały rok (bez
    weekendów)? Czy są jakieś okoliczności gdzie pracodawca może odmówić? bo
    ponoć w ustawie jest że nie może.

    --

    Roberto
    J...@w...pl