  • Data: 2003-01-08 20:43:33
    Temat: Re: 4 dni
    Od: "Jesus" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > do 4 dni w roku ...niezależnie od liczby pracodawców art.1672 art.1673 kp
    > mysle ,że to będą wykorzystywali leserzy :P
    >
    > Sandra

    byc może tak, w przypadku "jakiś" dni, natomiast co z np dniem koło bożego
    narodzednia gdzie gro osób poprostu przejjo się, lub po sylwestrze, gdzie
    świadomość możliwości wzięcia takiego dnia pozbawi ludzi jakiegoś hamulca w
    ilości wypicia alkoholu? Ja osobiście nie należę do osób nadużywających
    alkoholu ale w tym roku na sylwestera była tak dobra zabawa że mógłbym
    chcieć zostać do 2 stycznia i kto wtedy by pracował jeżeli analogiczna
    sytuacja wystąpiłaby u 30% pracowników? firma może pozwolić sobie na góra 10
    % absencję, powyżej tej liczby zaczynają sie robić opóźnienia

    --

    Roberto
    J...@w...pl