  • Data: 2003-01-09 06:54:48
    Temat: Re: 4 dni
    Od: "Tomasz Gajkowski" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zastanawiałam się nad tym, i wiem ,że przepis bedzie wykorzystywany przez
    > śmierdzących leni co to lecą wg.starych zasad "czy się stoi czy się leży
    do
    > się należy" a i także w sytuacjach jakie opisałes i tu myśle,że wtedy
    > zacznie sie myslec o ponowej nowelizacji :-)

    A ja uwazam, ze przepis jest dobry jesli ma sie zlosliwego szefa, ktory
    regularnie kaze przychodzic do pracy w soboty i niedziele (i oczywiscie dni
    robocze).
    Tak przy okazji, ile maksymalnie nadgodzin (zgodnie z prawem) moze
    przepracowac pracownik biurowy ? Mi zdarzylo sie kiedys, ze musialem
    siedziec w pracy od 8:00 w niedziele do 5:00 w poniedzialek)

    Tomasz Gajkowski