  • Data: 2003-07-22 15:59:15
    Temat: wymiana wadliwego produktu
    Od: "johnnie_w" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Moze troszke NTG, a moze nie... zobaczymy.
    Zakupilem wczoraj lodowke pewnej zachodniej marki i przywieziono mi ja do
    domu. Przed uruchomieniem nalezalo odczekac wg dostawcow 8 godzin i tak tez
    zrobilem - lodowke wlaczylem dzisiaj rano i... okazuje sie ze zupelnie nie
    dziala! Zadzwonilem do sprzedawcy i zglosilem wade produktu a ten umywa
    raczki i kaze mi dzwonic na infolinie producenta. No i tak tez zrobilem i
    tam powiedziano mi ze serwisant odwiedzi mnie w ciagu tygodnia (podobno).
    Ale moje pytanie jest takie: Czy moge od sprzedawcy domagac sie wymiany
    towaru na nowy? Podobno w ramach rękojmi przysluguje mi takie prawo i
    chcialbym to potwierdzic. Bardzo prosilbym o wszelkie porady i sugestie.
    Pozdrawiam, johnnie_w