  • Data: 2003-07-22 17:27:43
    Temat: Re: wymiana wadliwego produktu
    Od: "johnnie_w" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek81 <N...@c...pl> w swym wywodzie stwierdza:

    > Nie jestem specem, ale możesz chyba się powołać na coś takiego:
    > niezgodność towaru z umową. Kupowałeś sprzęt jako sprawny, a dostałeś
    > niesprawny - nie jestem pewien - ale masz na to chyba 7 dni - ale
    > poczekaj na opinie innych.

    No tak, tylko czy sprzedawca bedzie zobowiazany mi go wymienic? To mnie
    zastanawia.

    > Co do lodówki - a może ona tak cicho działa :) Sprawdzałeś, czy wogóle
    > działa zasilanie - jak np otworzysz lodówkę to czy pali się
    > światełko? Może ma jakieś regulatory, albo włącznik itp. - no ale
    > pewnie już przeczytałeś instrukcję ze trzy razy :)

    :) Nie ma obawy, to trzecia lodowka jaka moja rodzinka kupowala w ciagu
    ostatniego roku, a druga do domu. Lodowka dziala ale wcale nie chlodzi. Co
    niektorzy nieco wtajemniczeni twierdza, ze nie ma gazu w agregacie czy jakos
    tak.