eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowymiana wadliwego produktu › wymiana wadliwego produktu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "johnnie_w" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wymiana wadliwego produktu
    Date: Tue, 22 Jul 2003 17:59:15 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <bfjmuf$h8p$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa43.mrozy.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1058889488 17689 213.76.213.43 (22 Jul 2003 15:58:08
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Jul 2003 15:58:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:156491
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Moze troszke NTG, a moze nie... zobaczymy.
    Zakupilem wczoraj lodowke pewnej zachodniej marki i przywieziono mi ja do
    domu. Przed uruchomieniem nalezalo odczekac wg dostawcow 8 godzin i tak tez
    zrobilem - lodowke wlaczylem dzisiaj rano i... okazuje sie ze zupelnie nie
    dziala! Zadzwonilem do sprzedawcy i zglosilem wade produktu a ten umywa
    raczki i kaze mi dzwonic na infolinie producenta. No i tak tez zrobilem i
    tam powiedziano mi ze serwisant odwiedzi mnie w ciagu tygodnia (podobno).
    Ale moje pytanie jest takie: Czy moge od sprzedawcy domagac sie wymiany
    towaru na nowy? Podobno w ramach rękojmi przysluguje mi takie prawo i
    chcialbym to potwierdzic. Bardzo prosilbym o wszelkie porady i sugestie.
    Pozdrawiam, johnnie_w



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1