eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowymiana wadliwego produktu › Re: wymiana wadliwego produktu
  • Data: 2003-07-22 18:55:24
    Temat: Re: wymiana wadliwego produktu
    Od: "Andrzej R" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    prawnikiem nie jestem ale z doswiadczenia
    nie ma podstaw do wymiany towaru na nowy
    zgodnie z przpisami ktore weszly w zycie od 1 stycznia 2003 istnieje cos
    takiego jak niezgodnosc towaru z umowa. Dlatego umywanie raczek przez
    sprzedawce jest niezgodne z prawem poniewaz to on jest zobowiazany do
    stosowania przepisow o niezgodnosci towaru z umowa. Zwroc towar do
    sprzedawcy i teraz niech on sie martwi a nie Ty co z tym fantem zrobic
    (jesli sie nie myle poniewaz towar przekracza pewna wage i gabaryty to
    sprzedawca jest zobowiazany odebrac towar a nie Ty dostarczac go do sklepu).
    I teraz co nastepuje. Jesli sprzedawca uzna ze oplaca mu sie naprawiac towar
    to przysluguje mu takie prawo ma na to 14 dni i moze Ci ten towar naprawic i
    oddac. Jesli stwierdzi ze wada jest nie do usuniecia moze wymienic Ci towar
    na nowy wolny od wad. I z ustawy zwrot gotowki jako takowy nie przysluguje.
    Wyjatek stanowi sytuacja kiedy np towaru nie da sie naprawic, wymiana na
    nowy nie jest mozliwa z powodu braku takiego towaru wowczas masz rpawo
    domagac sie zwrotu gotowki.
    Pozdrawiam i zycze powodzenia.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1