  • Data: 2003-07-22 16:14:40
    Temat: Re: wymiana wadliwego produktu
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "johnnie_w" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bfjmuf$h8p$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Moze troszke NTG, a moze nie... zobaczymy.
    > Zakupilem wczoraj lodowke pewnej zachodniej marki i przywieziono mi ja do
    > domu. Przed uruchomieniem nalezalo odczekac wg dostawcow 8 godzin i tak
    tez
    > zrobilem - lodowke wlaczylem dzisiaj rano i... okazuje sie ze zupelnie nie
    > dziala! Zadzwonilem do sprzedawcy i zglosilem wade produktu a ten umywa
    > raczki i kaze mi dzwonic na infolinie producenta. No i tak tez zrobilem i
    > tam powiedziano mi ze serwisant odwiedzi mnie w ciagu tygodnia (podobno).
> [...]

    Nie jestem specem, ale możesz chyba się powołać na coś takiego: niezgodność
    towaru z umową. Kupowałeś sprzęt jako sprawny, a dostałeś niesprawny - nie
    jestem pewien - ale masz na to chyba 7 dni - ale poczekaj na opinie innych.

    Co do lodówki - a może ona tak cicho działa :) Sprawdzałeś, czy wogóle
    działa zasilanie - jak np otworzysz lodówkę to czy pali się światełko? Może
    ma jakieś regulatory, albo włącznik itp. - no ale pewnie już przeczytałeś
    instrukcję ze trzy razy :)