  • Data: 2009-05-27 19:03:41
    Temat: windykator
    Od: Andrzej <a...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ostatnio wydzwania do mnie ktos z firmy windykacyjnej (tak przynajmniej
    twierdzi), próbując mi wmówić, że nie zapłaciłem jakichś należności.
    nie chce przy tym powiedzieć dokładnie o co chodzi.
    firmy w necie nie znalazłem, mają siedzibę podobno w Gdańsku. Gośc nie
    ma mojego adresu, a tylko telefon i moje imie i nazwisko. Próbuje
    wyciągnąć ode mnie adres i jak twierdzi, w piśmie przedstawi mi całą sprawę.
    Spotkaliście iśe z czymś takim? nie mam pojęcia o co może chodzić,
    tamten nie chce kompletnie nic zdradzić a jakoś moja ciekwaość o co mu
    chodzi jest mniejsza niz koszt podania adresu i dostawania nie wiadomo
    czego potem... nie wiem skąd ma moją komórę i dane.
    jak gadać z natrętem? (dzwoni z zastrzeżonego, więc filtrowanie rozmów
    nie wchodzi w grę).
    TIA
    pozdr