  • Data: 2009-05-28 05:28:32
    Temat: Re: windykator
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 May 2009 22:15:30 +0200, PiotRek napisał(a):

    > Dokładnie. A jak się nie da (bo brak wolnych skrytek - od czasu,
    > gdy skrytki są bezpłatne, jest to całkiem prawdopodobne),
    > to niech poda adres poste-restante. :-)

    Tak w temacie skrytek to są bezpłatne, ale trzeba regurlarnie (zgodnie z
    regulaminem) odwiedzać i opróżniać minimum raz na 2 tygodnie.
    W niektórych urzędach stosują taki trick, że do tych co nie przyszedł żaden
    list przez jakiś dłuższy czas, wrzucają gumki, jakiś śmieć lub po prostu
    reklamy pocztowe. Kto nie wybierze, to zgodnie z regulaminem wypowiadają
    umowę skrytki.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_2.php