  • 1. Data: 2009-05-27 19:03:41
    Temat: windykator
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Witam,

    Ostatnio wydzwania do mnie ktos z firmy windykacyjnej (tak przynajmniej
    twierdzi), próbując mi wmówić, że nie zapłaciłem jakichś należności.
    nie chce przy tym powiedzieć dokładnie o co chodzi.
    firmy w necie nie znalazłem, mają siedzibę podobno w Gdańsku. Gośc nie
    ma mojego adresu, a tylko telefon i moje imie i nazwisko. Próbuje
    wyciągnąć ode mnie adres i jak twierdzi, w piśmie przedstawi mi całą sprawę.
    Spotkaliście iśe z czymś takim? nie mam pojęcia o co może chodzić,
    tamten nie chce kompletnie nic zdradzić a jakoś moja ciekwaość o co mu
    chodzi jest mniejsza niz koszt podania adresu i dostawania nie wiadomo
    czego potem... nie wiem skąd ma moją komórę i dane.
    jak gadać z natrętem? (dzwoni z zastrzeżonego, więc filtrowanie rozmów
    nie wchodzi w grę).
    TIA
    pozdr

  • 2. Data: 2009-05-27 19:33:16
    Temat: Re: windykator
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 27 Maj, 21:03, Andrzej <a...@p...de> wrote:
    > jak gadać z natrętem? (dzwoni z zastrzeżonego, więc filtrowanie rozmów
    > nie wchodzi w grę).
    > TIA
    > pozdr

    Zaloz skrytke pocztowa. Nowy rodzaj przekretu jak widze. Kupili baze z
    danymi i proboja zlapac naiwniakow.

    Swoja droga, duzo osob nabierze sie ze ma jakies zaleglosci wobec
    kogos kto nie ma jego adresu?

  • 3. Data: 2009-05-27 20:15:30
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > Zaloz skrytke pocztowa. Nowy rodzaj przekretu jak widze. Kupili baze z
    > danymi i proboja zlapac naiwniakow.

    Dokładnie. A jak się nie da (bo brak wolnych skrytek - od czasu,
    gdy skrytki są bezpłatne, jest to całkiem prawdopodobne),
    to niech poda adres poste-restante. :-)

    Piotr

  • 4. Data: 2009-05-27 21:25:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomo czego potem... nie wiem skąd ma moją komórę i dane.
    > jak gadać z natrętem? (dzwoni z zastrzeżonego, więc filtrowanie rozmów

    Podaj idiocie adres mailowy i niech wyśle na niego pismo.

  • 5. Data: 2009-05-28 05:28:32
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 27 May 2009 22:15:30 +0200, PiotRek napisał(a):

    > Dokładnie. A jak się nie da (bo brak wolnych skrytek - od czasu,
    > gdy skrytki są bezpłatne, jest to całkiem prawdopodobne),
    > to niech poda adres poste-restante. :-)

    Tak w temacie skrytek to są bezpłatne, ale trzeba regurlarnie (zgodnie z
    regulaminem) odwiedzać i opróżniać minimum raz na 2 tygodnie.
    W niektórych urzędach stosują taki trick, że do tych co nie przyszedł żaden
    list przez jakiś dłuższy czas, wrzucają gumki, jakiś śmieć lub po prostu
    reklamy pocztowe. Kto nie wybierze, to zgodnie z regulaminem wypowiadają
    umowę skrytki.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_2.php

  • 6. Data: 2009-05-28 05:38:50
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Wczoraj dzwonili do mnie z banku którego jestem klientem.
    Kobieta zapytała o mój adres i date urodzenia, powiedziałem, ze nie podaję
    takich danych przez telefon, ale podałem dwie ostatnie litery nazwy ulicy,
    numer lokalu i miesiąc urodzenia.
    Identyfikacja na podstawie tych danych powiodła się i porozmawiałem.

    ale tak zastanawiam się nad tym wątkiem, ile jest warta taka baza danych
    zebrana sposobem o którym pisze Andrzej iczy można legalnie coś z tą bazą
    zrobić np. sprzedać...

    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php

  • 7. Data: 2009-05-28 11:46:48
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał

> [...]
    > ulicy,
    > numer lokalu i miesiąc urodzenia.
    > Identyfikacja na podstawie tych danych powiodła się i porozmawiałem.

    A w jakim celu ta kobieta z banku potrzebowała Twojego adresu i daty
    urodzenia?

  • 8. Data: 2009-05-28 18:22:57
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 28 May 2009 13:46:48 +0200, Baloo napisał(a):

    > A w jakim celu ta kobieta z banku potrzebowała Twojego adresu i daty
    > urodzenia?

    do weryfikacji, czy rozmawia z właściwą osobą, chociaż jak potem się
    okazało, wcale ta weryfikacja nie musiała nastepować; chcieli mi wcisnąc
    pożyczkę w wysokości 3krotnych wpływów na rachunek.

    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_5.php

  • 9. Data: 2009-05-28 19:41:40
    Od: r...@m...com

> [...]
    > czego potem... nie wiem skąd ma moją komórę i dane.
    > jak gadać z natrętem? (dzwoni z zastrzeżonego, więc filtrowanie rozmów

    Już kiedyś pisałem - w takich przypadkach aktywuj tą usługę *21*997#
    a za jakiś czas wyłącz #21#

  • 10. Data: 2009-05-28 20:31:47
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 28 May 2009 21:41:40 +0200, r...@m...com napisał(a):

    > Już kiedyś pisałem - w takich przypadkach aktywuj tą usługę *21*997#
    > a za jakiś czas wyłącz #21#

    na numery skrócone nie działa

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/warsaw/ - galeria Węzeł komunikacyjny Młociny