  • Data: 2009-12-15 12:10:33
    Temat: uznanie ojcostwa
    Od: Paweł C <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Serdecznie ,
    chcialbym się zwrócić o radę w sprawie mojej kolezanki ktora zwrociła sie
    do sadu o ustalenie ojcostwa dla swojego syna .Ojciec dziecka mial zone i 2
    dzieci juz w
    momencie poczecia i po urodzeniu dziecka nie interesowal sie jego losem.
    znajoma zlozyla wniosek do sadu 2 lata po urodzeniu dziecka.
    i dalej sprawy potoczyly sie troche dziwnie poniewaz ojciec dziecka kiedy
    otrzymal zawiadomienie z sadu o rozprawie popełnił samobojstwo a sad
    wyznaczyl kuratora w osobie jego zony /wdowy po to aby sprawe dokonczyc
    /zamknac.
    wdowa chyba bedzie chciala dowieść ze jej zmarly malzonek nie jest ojcem ,
    jak w takiej sytuacji moja znajoma powinna postąpic , dodam ze nie chodzi
    tu o jakas zemste tylko o prawne uregulowanie faktu kto jest ojcem dziecka i
    o ewentualna pomoc finansowa ( chyba państwa w tej sytuacji ) ,
    z gory dziekuje za wszelkie sugestie
    --
    z powazaniem/ kind regards/ salutations

    PC