  • Data: 2006-12-28 17:34:10
    Temat: utrudniony podział spadku - pomóżcie
    Od: "maciek.b" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, mam następujący problem z podziałem spadku(albo z odzyskaniem swojej
    części):
    odziedziczyłam 1/2 mieszkania komunalnego po mojej mamie a drugą połowę od
    ziedziczył mój brat. Teraz brat chce odkupic moją część po zaniżonej cenie -
    1000zl/m.kw. Chcąc mu pokazać, że to za mało - znalazłam kupca po 1300zl/m
    .kw. Jednak on nie chce sprzedac mieszkania nikomu obcemu, ani też zaplacić
    mi godziwej ceny...

    Jakie proponujecie rozwiązanie tej sprawy? Słyszałam o sądowym dziale spad
    ku, jednak nie wiem jak się za to zabrać. Co radzicie w tej sytuacji?

    Pozdrawiam
    Grażyna