  • Data: 2006-12-28 18:24:37
    Temat: Re: utrudniony podział spadku - pomóżcie
    Od: "monika wisniewska" <w...@s...nsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:en102m$kf1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jak uparł się to do sądu. W sądzie jak nie dojdziecie sami do
    > porozumienia, to sąd za Was zrobi dział. Tylko przy trudnym dziale koszta
    > zwiększają się.

    to juz zupelnie OT:)
    :) moze Maciek vel Grazyna jak tak kloci sie z bratem niech odkupi po tej
    cenie jego czesc i odsprzeda na wolnym rynku za niebotyczna kwote:) albo
    niech odkupi za 1200 za metr i sprzeda za 1300.
    sorki, ze sie wtracilam, to prywatna opinia, ale mnie troszke moze po tych
    rodzinnych swietach i poscie Grazyny wytracilo z rownowagi. bo to (nie
    moralizujac) dziwna sprawa gdy sie jest po smierci mamy, rozmawia z wlasnym
    (jedynym) bratem, pisze nie przedstawiajac nawet ceny rynkowej za mieszkanie
    w danej miejscowosci i sytuacji:) zazdroszcze Twojej sobiektywnej reakcji,
    na serio. juz chyba bez emocji moze tylko Robert ze swoimi nerwami ze stali
    odpowiedziec.
    pzdr
    monika