  • Data: 2006-12-28 21:13:25
    Temat: Odp: utrudniony podział spadku - pomóżcie
    Od: "Grażyna" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > :) moze Maciek vel Grazyna jak tak kloci sie z bratem niech odkupi po tej

    pisałam z konta syna i dlatego tak wyszlo:)

    > cenie jego czesc i odsprzeda na wolnym rynku za niebotyczna kwote:) albo
    > niech odkupi za 1200 za metr i sprzeda za 1300.

    może niezbyt jasno napisałam: brat nie chce odsprzedac obcemu jak i nie chce
    mi sprzedac udzialu, gdyz: 'pieniadze mu nie sa potrzebne'. A ja nie chce
    oddawac swojej czesci po zanizonej wartosci, zwlaszcza ze jestem o wiele
    mniej zamozna:/

    > sorki, ze sie wtracilam, to prywatna opinia, ale mnie troszke moze po tych
    > rodzinnych swietach i poscie Grazyny wytracilo z rownowagi. bo to (nie
    > moralizujac) dziwna sprawa gdy sie jest po smierci mamy, rozmawia z
    wlasnym
    > (jedynym) bratem, pisze nie przedstawiajac nawet ceny rynkowej za
    mieszkanie
    > w danej miejscowosci i sytuacji:)

    fakt, nie podalam miejscowosci - jest to male (13tys.) powiatowe miasto w
    woj. podlaskim. A rynkowej wartosci nie znam, bo nigdzie nie moge sie
    dowiedziec:( A jesli chodzi o mieszkania spoldzielcze w tej miejscowosci -
    kosztuja ok 2000-2300 za m.kw. Jako ze nasze jest komunalne, to oczywiscie
    cena bedzie nizsza, ale dokladnej, jak juz wspomnialam - nie znam.

    pozdrawiam
    Grazyna