  • Data: 2008-11-04 19:01:13
    Temat: ubezpieczalnia oszusci
    Od: "Miroslaw Backa" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, jakiś czas temu pisałem o moich przejściach z ubezpieczalnią, która
    próbuje ode mnie wymusić oplatę za ubezpieczenie OC, którego nie mialem. Na
    ta chwilę dostałem pismo od windykatora wezwanie do zapłaty pod groźbą
    wpisania do KRD. Wg. postanowień KRD
    http://www.krd.pl/Infoservice/Index.aspx?urndefault=
    main/howToBecome/lawRequirements
    mogą mnie wpisać nawet jeśli nie ma postanowienia sądowego. Nie trzeba tutaj
    tłumaczyć, że to jest haniebnie niesprawiedliwe bo to niedość, że
    ubezpieczyciel działa w złej woli to jeszcze może mnie usadzić jesli bedę
    chciał w przyszłości wziąć kredyt.
    Czy ktoś ma pomysł jak wybrnąć z tej sytuacji i nie dać się oszukać?