  • Data: 2008-11-05 08:27:26
    Temat: Re: ubezpieczalnia oszusci
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroslaw Backa" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:geq65s$6em$1@achot.icm.edu.pl...

    > Witam, jakiś czas temu pisałem o moich przejściach z ubezpieczalnią, która
    > próbuje ode mnie wymusić oplatę za ubezpieczenie OC, którego nie mialem.

    jesli jest tak jak piszesz, to kierujesz swoje kroki do prokuratury i
    skladasz zawiadomienie o podejrzeniu polenienia przestepstwa (czy jak sie to
    tam ladnie nazywa) przez ubezpieczalnie, polegajacego na probie wyludzenia
    nienaleznej oplaty za niebyle swiadczenie :)
    a najlepiej zainwestowac pare zlotych w prawnika, ktory to wszystko ladnie
    napisze wraz z odpowiednimi paragrafami

    wczesniej dzwonisz, wysylasz list polecony do osoby z ubezpieczelni ktora
    twoja sprawe prowadzi i zawiadamiasz ich, ze w zwiazku ich dzialaniem,
    kierujesz sprawe na droge prawna, moze sie przestrasza i odpsuszcz, ale
    watpie