eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotermin rozpatrzenia reklamacji › termin rozpatrzenia reklamacji
  • Data: 2008-05-20 17:05:12
    Temat: termin rozpatrzenia reklamacji
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Zgodnie z zapisami w umowie w erze:
    "Operator jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od dnia
    jej wniesienia. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w tym terminie uważa
    się, iż reklamacja została uwzględniona."

    Pracownicy Federacji Konsumentów powołują się na jakąś ustawę i twierdzą,
    że:
    "Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w ciągu 14
    dni od jej złożenia. Oznacza to, że w tym terminie ma obowiązek poinformować
    kupującego czy jego reklamację uznaje czy odrzuca i jak zamierza ją
    załatwić. Jeśli tego nie uczyni, uważa się, że uznał reklamację za zasadną i
    jest zobowiązany do zrealizowania wyrażonego w niej żądania. Terminu tego
    nie można przedłużyć, nawet za zgodą konsumenta."

    Jak to jest?


    --
    dropzone

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1