-
1. Data: 2008-05-20 17:05:12
Temat: termin rozpatrzenia reklamacji
Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>
Witam!
Zgodnie z zapisami w umowie w erze:
"Operator jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od dnia
jej wniesienia. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w tym terminie uważa
się, iż reklamacja została uwzględniona."
Pracownicy Federacji Konsumentów powołują się na jakąś ustawę i twierdzą,
że:
"Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w ciągu 14
dni od jej złożenia. Oznacza to, że w tym terminie ma obowiązek poinformować
kupującego czy jego reklamację uznaje czy odrzuca i jak zamierza ją
załatwić. Jeśli tego nie uczyni, uważa się, że uznał reklamację za zasadną i
jest zobowiązany do zrealizowania wyrażonego w niej żądania. Terminu tego
nie można przedłużyć, nawet za zgodą konsumenta."
Jak to jest?
--
dropzone
-
2. Data: 2008-05-20 17:17:37
Temat: Re: termin rozpatrzenia reklamacji
Od: kam <x#k...@w...pl#x>
dropzone pisze:
> "Operator jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od
> dnia jej wniesienia. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w tym
> terminie uważa się, iż reklamacja została uwzględniona."
>
> Pracownicy Federacji Konsumentów powołują się na jakąś ustawę i
> twierdzą, że:
> "Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w ciągu
> 14 dni od jej złożenia. Oznacza to, że w tym terminie ma obowiązek
> poinformować kupującego czy jego reklamację uznaje czy odrzuca i jak
> zamierza ją załatwić. Jeśli tego nie uczyni, uważa się, że uznał
> reklamację za zasadną i jest zobowiązany do zrealizowania wyrażonego w
> niej żądania. Terminu tego nie można przedłużyć, nawet za zgodą
> konsumenta."
>
> Jak to jest?
a dokładnie o czym piszą prawnicy Federacji?
KG
-
3. Data: 2008-05-20 17:58:42
Temat: Re: termin rozpatrzenia reklamacji
Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>
Użytkownik "kam" napisał:
> a dokładnie o czym piszą prawnicy Federacji?
Cytowany fragment ich wypowiedzi odnosił się do reklamacji biżuterii, zatem
zauważonej wady zakupionego artykułu.
--
dropzone
-
4. Data: 2008-05-20 18:27:20
Temat: Re: termin rozpatrzenia reklamacji
Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>
dropzone pisze:
> Użytkownik "kam" napisał:
>
>> a dokładnie o czym piszą prawnicy Federacji?
>
> Cytowany fragment ich wypowiedzi odnosił się do reklamacji biżuterii,
> zatem zauważonej wady zakupionego artykułu.
Dokładnie, a termin reklamacji usług telekomunikacyjnych reguluje Prawo
Telekomunikacyjne.
Pytanie - co chcesz reklamować? Aparat czy usługę?
--
Pozdrawiam,
Kamil 'czemu' Bista
czemu atka czemu dotka org
-
5. Data: 2008-05-20 20:03:31
Temat: Re: termin rozpatrzenia reklamacji
Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>
Użytkownik "Kamil 'czemu' Bista" napisał:
> Dokładnie, a termin reklamacji usług telekomunikacyjnych reguluje Prawo
> Telekomunikacyjne.
>
> Pytanie - co chcesz reklamować? Aparat czy usługę?
Rozumiem. W tym wypadku reklamuję usługę, a dokładnie niesłuszne naliczenie
opłat za usługę za którą płacę ryczałtowo, a oni naliczają opócz ryczałtu
opłaty za każde zdarzenie.
--
dropzone
-
6. Data: 2008-05-20 21:12:59
Temat: Re: termin rozpatrzenia reklamacji
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
dropzone wrote:
> Witam!
> Zgodnie z zapisami w umowie w erze:
> "Operator jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od
> dnia jej wniesienia. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w tym
> terminie uważa się, iż reklamacja została uwzględniona."
>
> Pracownicy Federacji Konsumentów powołują się na jakąś ustawę i
> twierdzą, że:
> "Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w ciągu
> 14 dni od jej złożenia. Oznacza to, że w tym terminie ma obowiązek
> poinformować kupującego czy jego reklamację uznaje czy odrzuca i jak
> zamierza ją załatwić. Jeśli tego nie uczyni, uważa się, że uznał
> reklamację za zasadną i jest zobowiązany do zrealizowania wyrażonego w
> niej żądania. Terminu tego nie można przedłużyć, nawet za zgodą
> konsumenta."
>
> Jak to jest?
>
>
tak jak napisane.