eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotermin rozpatrzenia reklamacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2008-05-20 17:05:12
    Temat: termin rozpatrzenia reklamacji
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Zgodnie z zapisami w umowie w erze:
    "Operator jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od dnia
    jej wniesienia. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w tym terminie uważa
    się, iż reklamacja została uwzględniona."

    Pracownicy Federacji Konsumentów powołują się na jakąś ustawę i twierdzą,
    że:
    "Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w ciągu 14
    dni od jej złożenia. Oznacza to, że w tym terminie ma obowiązek poinformować
    kupującego czy jego reklamację uznaje czy odrzuca i jak zamierza ją
    załatwić. Jeśli tego nie uczyni, uważa się, że uznał reklamację za zasadną i
    jest zobowiązany do zrealizowania wyrażonego w niej żądania. Terminu tego
    nie można przedłużyć, nawet za zgodą konsumenta."

    Jak to jest?


    --
    dropzone


  • 2. Data: 2008-05-20 17:17:37
    Temat: Re: termin rozpatrzenia reklamacji
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    dropzone pisze:
    > "Operator jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od
    > dnia jej wniesienia. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w tym
    > terminie uważa się, iż reklamacja została uwzględniona."
    >
    > Pracownicy Federacji Konsumentów powołują się na jakąś ustawę i
    > twierdzą, że:
    > "Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w ciągu
    > 14 dni od jej złożenia. Oznacza to, że w tym terminie ma obowiązek
    > poinformować kupującego czy jego reklamację uznaje czy odrzuca i jak
    > zamierza ją załatwić. Jeśli tego nie uczyni, uważa się, że uznał
    > reklamację za zasadną i jest zobowiązany do zrealizowania wyrażonego w
    > niej żądania. Terminu tego nie można przedłużyć, nawet za zgodą
    > konsumenta."
    >
    > Jak to jest?

    a dokładnie o czym piszą prawnicy Federacji?

    KG


  • 3. Data: 2008-05-20 17:58:42
    Temat: Re: termin rozpatrzenia reklamacji
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "kam" napisał:

    > a dokładnie o czym piszą prawnicy Federacji?

    Cytowany fragment ich wypowiedzi odnosił się do reklamacji biżuterii, zatem
    zauważonej wady zakupionego artykułu.


    --
    dropzone


  • 4. Data: 2008-05-20 18:27:20
    Temat: Re: termin rozpatrzenia reklamacji
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    dropzone pisze:
    > Użytkownik "kam" napisał:
    >
    >> a dokładnie o czym piszą prawnicy Federacji?
    >
    > Cytowany fragment ich wypowiedzi odnosił się do reklamacji biżuterii,
    > zatem zauważonej wady zakupionego artykułu.

    Dokładnie, a termin reklamacji usług telekomunikacyjnych reguluje Prawo
    Telekomunikacyjne.

    Pytanie - co chcesz reklamować? Aparat czy usługę?


    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista
    czemu atka czemu dotka org


  • 5. Data: 2008-05-20 20:03:31
    Temat: Re: termin rozpatrzenia reklamacji
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil 'czemu' Bista" napisał:

    > Dokładnie, a termin reklamacji usług telekomunikacyjnych reguluje Prawo
    > Telekomunikacyjne.
    >
    > Pytanie - co chcesz reklamować? Aparat czy usługę?

    Rozumiem. W tym wypadku reklamuję usługę, a dokładnie niesłuszne naliczenie
    opłat za usługę za którą płacę ryczałtowo, a oni naliczają opócz ryczałtu
    opłaty za każde zdarzenie.


    --
    dropzone


  • 6. Data: 2008-05-20 21:12:59
    Temat: Re: termin rozpatrzenia reklamacji
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    dropzone wrote:
    > Witam!
    > Zgodnie z zapisami w umowie w erze:
    > "Operator jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od
    > dnia jej wniesienia. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w tym
    > terminie uważa się, iż reklamacja została uwzględniona."
    >
    > Pracownicy Federacji Konsumentów powołują się na jakąś ustawę i
    > twierdzą, że:
    > "Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w ciągu
    > 14 dni od jej złożenia. Oznacza to, że w tym terminie ma obowiązek
    > poinformować kupującego czy jego reklamację uznaje czy odrzuca i jak
    > zamierza ją załatwić. Jeśli tego nie uczyni, uważa się, że uznał
    > reklamację za zasadną i jest zobowiązany do zrealizowania wyrażonego w
    > niej żądania. Terminu tego nie można przedłużyć, nawet za zgodą
    > konsumenta."
    >
    > Jak to jest?
    >
    >
    tak jak napisane.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1