  • Data: 2006-04-03 10:51:18
    Temat: telefon komórkowy -niezgodny regulamin ,pomozcie mi
    Od: " elais_23" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    posiadam telefon komorkowy w plus gsm na karte,z firma polkomtel wygralam juz
    jedna reklamacje ale ta bedzie ciezsza do wygrania ,prosze o pomoc:)
    1.sytuacja kiedy mam na komorce 50 zl ( tyle mi sie wyswietla) a mam
    zablokowane przez nich polaczenia wychodzace ,bo musze doladowac telefon i tym
    samym przedluzyc mu waznosc, nie godze sie z tym ,bo mam 50 zl i chce to
    wykorzystac najpierw ,myslalam zeby sie powolac na przepis KC o niedozwolonych
    klauzulach (bo regulamin polkomtela zmusza mnie do zawierania tych swiadczen w
    przyszlosci ,bo inaczej zablokuja mi podstawowa funkcje telefonu czyli
    mozliwosc dzwonienia)wiem ze to zagmatwane troche ,ale mam nadzieje ze jasno pisze
    2.w wyniku pierwszej reklamacji doladowali mi telefon o 25 zl - co przedluzylo
    waznosc do dzownienia o 7 dni (nie napisali na jakiej podstawie ,normlanie u
    nich jest ze za 10 zl -doladowuje na 7 dni a za 30 zl na 30 dni ,wiec na
    jakiej podstwie to obliczyli? -to niesprawiedliwe)
    Co o tym myslicie?
    Mam pieniadze na komorce i nie moge dzowonic ,to chore ,a max doladowanie to
    50 zl co przedluza o 90 dni ,czyli zakladaja ze po tym czasie znowu musze
    doladowac ,zeby miec PODSTAWOWA FUNNKCJE TELEFONU -czyli mozliwosc dzownienia,
    \dziekuje za pomoc,
    pozdrawiam,
    Kasia