  • Data: 2006-04-03 12:20:13
    Temat: Re: telefon komórkowy -niezgodny regulamin ,pomozcie mi
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    elais_23 napisał(a):

    > Mam pieniadze na komorce i nie moge dzowonic ,to chore ,a max doladowanie to
    > 50 zl co przedluza o 90 dni ,czyli zakladaja ze po tym czasie znowu musze
    > doladowac ,zeby miec PODSTAWOWA FUNNKCJE TELEFONU -czyli mozliwosc dzownienia,

    To ja się tak przy okazji dołączę do pytania.
    Mam karnet na basen - na 10 wejść, ale ważny tylko przez miesiąc.
    Czy to nie jest dokładnie ta sama sytuacja?

    Po miesiącu jak mam jakieś jeszcze niewykorzystane wejścia to one nagle
    tracą wartość.

    Czy może coś w przypadku karnetu na basen zmienia to, że można zawsze
    kupić wejściówki jednorazowe (droższe)?