  • Data: 2006-04-03 20:34:00
    Temat: Re: telefon komórkowy -niezgodny regulamin ,pomozcie mi
    Od: "el gato" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > A ja mam podobny problem z ZTM: kupiłem bilet miesięczny na marzec, a
    > drugiego zachorowałem. Cały miesiąc byłem chory i nie jeździłem. Dzisiaj
    > jadę, a kanar mówi, że jest nieważny. Jakim prawem?! Tylko raz jechałem w
    > marcu, a bilet jest na cały miesiąc. Czy mogę ich pozwać o praktyki
    > monopolistyczne?

    no ale przedmowca opisuje inna sytuacje. Ma 10 wejsc przez miesiac, a Ty
    masz bilet miesieczny, wazny miesiac - nie 10 "jazd" w miesiacu. Jakbys mial
    bilet na 10 kursów to wkurzylbys sie gdyby wazny byl np. miesiac i nie mogac
    go wykorzystac. Nie twierdze, ze maja racje, ze sa "oszukiwani" jednakze
    wykazuje roznice miedzy twoim przykladem a ich.

    pozdrawiam