    From: "pesymist" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: strefa upomnienie
    Date: Tue, 30 Sep 2003 10:12:36 +0200

    Witam,

    Otrzymalem upomnienie od Zarzadu Drog i Komunikacji w Krakowie
    za postoj w strefie ....

    Zgodnie z przepisami art. 15 ustawy z dnia 17 czerwca 1966 o postepowaniu
    egzekucyjnym w administracji (Dz.U z 2002r. Nr 110, poz 968 z późn zm)

    Dotyczy to postoju 2 lata temu.

    Nigdy nie mialem zadnego mandatu wiec sprawa jest dla mnie co najmniej
    dziwna
    probujac cos wyjasnic telefonicznie niestety nr. telefoniczny ktory mi
    podano jako wlasciwy
    niestety nie podnosi sluchawki.

    Co powinienem w tym ukladzie zrobic ?
    Jak ta sprawe wyjasnic .... kwota nie jest wysoka ale za co mam im placic ?

    bede wdzieczny za sugestie ..

    pozdr. p.