  • Data: 2003-10-06 06:45:48
    Temat: Re: strefa upomnienie
    Od: "Roland Żerek" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Stroną będzie właściciel firmy, a nie ten co robi zdjęcie. On będzie
    > świadkiem. A jego wiarygodność oceni sąd.

    > czasu

    > Zaświadczy, że nie przestawał zegara w aparacie.

    Sorki... ale ja zaswiadcze, ze tam nie stalem tego dnia... Wybacz, ale
    takie zaswiadczenia sa dla mnie niewiele warte. To jest oczywiscie dyskusja
    o bilecie parkingowym, ,ale gdyby sprawa byla powazniejsza, ,to takie
    argumenty IMHO w ogole nie powinny sie rodzic.

    Przyjmujac taki dowod, to wlasciwie kazdy e-mail z komputera tez moze byc
    chyba dowodem? A sad raczej e-maila nie dopusci... A jesli tak, to jest to
    byc moze dla mnie dobra wiadomosc :-)) Ale raczej nie...

    Roland