  • Data: 2006-01-03 13:12:52
    Temat: sfalszowanie umowy
    Od: "Paweł" <k...@...apa.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    Prosze o wyjasnienie pewnej kwestii, rok temu wynajmowalem lokal na
    dzialanosc godpodarcza, umowa zostala zawarta w dwoch takich samych
    egzemplarzach podpisanych przez obie strony. W pewnym momencie wlasciciel
    lolalu ( ten od ktorego wynajmowalem) zmienil date konca umowy na swoim
    egzemlarzu (zrobil to recznie dlugopisem bez "parafki" i mojej wiedzy i co
    najgorsze na podstawie tej umowy wytoczyl mi sprawe w sadzie gospodarczym o
    zlamanie umowy).
    JA mam oryginalna umowe bez zmienionej daty. Czy w sadzie moge domagac sie
    ukarania wlasisiela za sfalszowanie umowy?