  • 1. Data: 2006-01-03 13:12:52
    Temat: sfalszowanie umowy
    Od: "Paweł" <k...@...apa.com.pl>

    witam,
    Prosze o wyjasnienie pewnej kwestii, rok temu wynajmowalem lokal na
    dzialanosc godpodarcza, umowa zostala zawarta w dwoch takich samych
    egzemplarzach podpisanych przez obie strony. W pewnym momencie wlasciciel
    lolalu ( ten od ktorego wynajmowalem) zmienil date konca umowy na swoim
    egzemlarzu (zrobil to recznie dlugopisem bez "parafki" i mojej wiedzy i co
    najgorsze na podstawie tej umowy wytoczyl mi sprawe w sadzie gospodarczym o
    zlamanie umowy).
    JA mam oryginalna umowe bez zmienionej daty. Czy w sadzie moge domagac sie
    ukarania wlasisiela za sfalszowanie umowy?

  • 2. Data: 2006-01-03 13:24:25
    Temat: Re: sfalszowanie umowy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł napisał(a):

    > JA mam oryginalna umowe bez zmienionej daty. Czy w sadzie moge domagac sie
    > ukarania wlasisiela za sfalszowanie umowy?

    W sądzie możesz się domagać oddalenia powództwa. Fałszerstwo zgłoś na
    policję lub prokuraturę.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."